جهت دریافت شیوه نامه روی نام محور کلیک نمایید.
ردیف | حوزههای تربیت و یادگیری | محور | زیر محور | مرحله مدرسه و شهرستان | شکل حضور | استاد راهنما |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | حکمت و معارف اسلامی و قرآن و عربی | *** | ساخت پادکست انتخاب یک چالش و یافتن راه های منتهی به امید بر اساس آیات ارئه شده. | گروهی (2 نفر) | آقای ضیا آقای زهرائی آقای جعفری |
|
2 | زبان و ادبیات فارسی | *** | تصویر خوانی یا تصویر نویسی نگارش و خوانش انشای ساختاری و یا داستان کوتاه | انفرادی | آقای قوی |
|
3 | فرهنگ و هنر | نمایش صحنه ای | تولید یک نمایش صحنه ای | گروهی (2 تا 5 نفر) | آقای محمدی |
|
عکاسی | مجموعه عکس با موضوع کار و زندگی | انفرادی | آقای علیرضا سالاری |
|||
4 | سلامت و تربیت بدنی | *** | آزمون پلانک، پرش سارجنت و پله والیبال، بسکتبال، هندبال | انفرادی | آقای چکی آقای دلیری |
|
5 | کارو فناوری | اسباب بازی | ساخت اسباب بازی خلاقانه مکاترونیک | گروهی / انفرادی | آقای حمیدیان |
|
اینترنت اشیا | ساخت تجهیزات الکترونیکی هوشمند | آقای پاسبان |
||||
آزاد (خلاقانه) | ساخت دست سازه های خلاقانه با ایده آزاد | آقای حمیدیان |
||||
*** | طراحی ایده، تولید محصول یا ارائه خدمت و فروش | آقای پاسبان |
||||
برنامه های کاربردی (موبایل و دسکتاپ) | برنامه کاربردی قابل نصب در رایانه و موبایل همه زبانهای برنامهنویسی موبایل و دسکتاپ مانند go ،Solidity ،Flutter ،Lua ،Katlin ،Java ،C++ ،C# ،python | آقای پاسبان |
||||
تولید وبسایت تعاملی | تولید تار نما ی کاربردی، خلاقانه و تجاری | آقای پاسبان |
||||
تولید بازیهای رایانهای | تولید بازی خلاقانه قابل اجرا در رایانه، موبایل و تحت وب | آقای حسین زاده |
||||
امنیت سایبری | طراحی و پیاده سازی و شبیه سازی تهدیدات و اقدامات متقابل امنیت سایبری | آقای حسین زاده |
||||
برنامه نویسی بدون رایانه | تفکر حل مسئله الگوریتمی بدون استفاده از کامپیوتر مانند مسابقه ببراس و ماشین روبرت گلدبرگ | آقای حسین زاده |
||||
6 | علوم انسانی و مطالعات اجتماعی | *** | مقاله پژوهشی با رعایت کلیه قواعد | گروهی (2 نفره) | آقای غلامرضائی |
|
*** | مباحثه دو گروه به شکل موافق و مخالف در مورد یک چالش از پیش تعیین شده. | آقای هلال بیرجندی آقای رفیعیان |
||||
7 | ریاضیات | ریاضی و فناوری اطلاعات | اپیلیکیشن، وب، نرم افزارها، آزمایشگاه ریاضی، بازی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده | گروهی / انفرادی | آقای عبداله زاده |
|
پژوهش در ریاضی | انیمیشن، موشن گرافی، فیلم، مستند، استاپ موشن، اینفوگراف | آقای مهرجوفرد |
||||
تولیدات ریاضی پایه | بازیها، ابزارهای مکانیکی و الکترونیکی ریاضی، ترسیمهای ریاضی، ابزارهای مشاغل، طنز ریاضی، تولیدات آزاد | آقای تنهائی |
||||
8 | علوم تجربی | *** | طراحی و انجام آزمایش و پاسخ به سوالات علمی ، مهارتی ارائه تحقیق و پژوهش بر اساس پایه | گروهی (2نفر) | آقای جوان |
|
9 | زبانهای خارجی | *** | ایفای نقش بر مبنای موضوعات درسی کتاب های زبان | گروهی (2نفر) | آقای زارعی آقای عالیشان |
|
10 | آداب و مهارتهای زندگی و بنیان خانوادگی | *** | طراحی و پیاده سازی بازی در قالب اتاق فرار بازی تیمی محیطی تعاملی | گروهی (2 تا 6 نفر) | آقای حسین زاده |